כתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט

כתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנטכל מי שעוסק בשוק הפרסום האינטרנטי יותר מיומיים מכיר את האמרה המפורסמת “התוכן הוא המלך” ואכן תוכן טוב, מעניין ומדויק הוא המפתח להצלחת רוב אתרי האינטרנט. אך איך כותבים תוכן שיווקי מעניין ומוכר? כזה שיתאים גם למשתמשים באתר וגם יהיה אופטימאלי למנועי החיפוש. כדי להצליח במשימה זו יש להבין את תחום השיווק באינטרנט ברמה האסטרטגית ולשלב את שני העולמות ביחד בצורה סינרגטית. תוכן שיווקי שמבוסס על מחקרי שוק והכרת תחום הפרסום באינטרנט יוכל לגרום לכל אתר לממש את הפוטנציאל שלו בשתי דרכים מרכזיות:

התוכן הוא המלך

כתיבת תוכן שיווקי טוב תתרום לקידום אתרים במנועי חיפוש אולי יותר מכל דבר אחר. שכן אין למנוע חיפוש דרך אחרת יותר טובה להעריך רלוונטיות של אתר למילים מסוימות אלא על ידי תוכנו.
לדוגמא: תיוג התמונות באתרים ותרגומם למנועי חיפוש כטקסט הוא חלק מתהליך קידום אתרים נכון.
בנוסף, מנועי החיפוש יכולים למדוד את כמות הזמן שמשתמשים נשארים באתר, את כמות הדפים הנצפים ועוד נתונים שונים הקשורים לחוויית המשתמש באתר ונעזרים בנתונים אלו כדי לקבוע את רמת הרלוונטיות של האתר לתחומו (או למילות מפתח המרכזיות שבהן בעל האתר מעוניין שהאתר יהיה מקודם). מדד זה משפיע מאד על דירוג האתר במנועי החיפוש.

יעילות האתר למשתמש נובע מתוכן שיווקי מקצוי

אם לוקחים בחשבון את ההנחה הרווחת שמשתמש ממוצע מקדיש כ-5 שניות לבחון אם האתר שהגיע אליו אכן רלוונטי לשאילתא שהוקלדה במנוע החיפוש או לא, תוכן מעניין ורלוונטי הוא קריטי להשארות המבקר באתר, ולאחר מכן גם לשם שכנוע המבקר לביצוע פעולה כמו קניית מוצר או שירות או אפילו רק השארת פרטים אישיים (ליד – Lead).
בעלי אתרים נוטים לעיתים לחשוב שהבנתֶם בנושא האתר לעיתים מספקת כדי לכתוב את תוכנו, העובדות בשטח מוכיחות אחרת. שינויים קטנים שלא מובנים לאנשים שלא במקצוע הפרסום יכולים לעשות את כל ההבדל ואף להבדיל בין כישלון חרוץ לניצחון גורף.

קופירייטרים שמתמחים בכתיבת תוכן שיווקי

ישנם קופירייטרים שמתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט. בדרך כלל הם כותבי תוכן מקצועיים אשר באמתחתם שנים של ניסיון, הבנה פרסומית ואף כישרוניוּת ויצירתיוּת מתפרצת.
בעלי אתרים המעוניינים לקבל תוכן שיווקי איכותי, מדויק וכתוב טוב תוך שמירה על רמת הצפיפות המומלצת ועל כתיבה קולחת צריכים למצוא קופירייטרים טובים. הם האנשים הנכונים לסייע לכם להקים בסיס יציב של תכנים שיווקיים באתרכם. ולמצות את הפוטנציאל הגלום בו.

פורסם ע”י: ברק